Правила повернення товару, придбаного у нас.

Товари які НЕ підлягають поверненню та обміну?
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року та чинного Указу Міністерства охорони здоров'я України від 19 липня 2005 р. № 360 поверненню та обміну НЕ підлягають товари належної якості:

лікарські препарати та засоби;
предмети сангігієни;
вітаміни та добавки;
косметичні вироби;
інші непродовольчі товари.


Важливо! Отримання замовлення на Новій Пошті:

Будь ласка, зверніть увагу при отриманні замовлення, відкрийте та перевірте його у присутності співробітника Нової пошти. За наявності пошкоджень запитайте у представника перелік документів на заповнення та уточніть регламент подальших дій. Повернути товар можна тільки якщо він неналежної якості (закінчився термін придатності, розкрито або пошкоджено захисну частину упаковки, розбито або пошкоджено упаковку, що безпосередньо контактує з її вмістом). Зафіксуйте фото або відео пошкодження та складіть акт.

Додатково зв'яжіться з менеджером магазину за телефоном: +38 067 945-92-29


Відповідно до нових змін у Законі України від 1 січня 2019 року, ви отримуєте право на повернення та обмін лікарських препаратів та засобів неналежної якості. Повернути або обміняти товар у цьому випадку можна протягом 14 днів з моменту покупки за наявності чека та висновку експертизи - експертизу замовляє та оплачує покупець.

Для проведення даної експертизи вам необхідно звернутися до офіційного органу у сфері контролю якості лікарських засобів, яким є Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлекслужба). Необхідно звертатися до регіонального підрозділу з офіційним запитом.

 

Умови повернення. Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, плям, потертостей тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

 

Як оформити обмін або повернення:

1. Повідомте менеджеру магазину, телефоном або електронною поштою, про бажання та причини повернення
2. Отримайте інформацію від менеджера щодо місця та служби якої Вам слід зробити відправку. Зв'яжіть по номеру телефона для уточнення всіх деталей 067 945-92-29
3. Отримайте поверення коштів протягом 2-х днів, як наш інтернет-магазин отримає свій товар назад (перед цим обов'язково проводиться огляд товару на його цілісність та вигляд).

Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується покупцем. В разі вивлення дефектів (браку) пересилання в обидві сторони оплачує продавець.